Ge mig...


...ork - varför är jag konstant trött?
...motivation - vem har lust att träna när man äntligen har uppehåll?
...pengar i massor - ekonomiskt oberoende? Ja tack!
...en utlandsresa på en sisådär 6 månader - vem vill inte fly den hemska vintern?
...lite vägledning - höger, vänster, framåt, ett kliv bakåt?


Ibland får man på tok för mycket tid till funderingar. Kvällen ikväll är en sådan kväll (många "kväll" där) då jag kastar tankarna fram och tillbaka, hit och dit. Jag vrider och vänder men lyckas liksom inte komma någon vart. Jag står och stampar, blickar tillbaka och kisar framåt. Blundar, kikar försiktigt och blundar hårt igen. Om man blundar riktigt hårt så varken syns eller finns man och just nu, i denna mikrosekund vore det rätt skönt att försvinna. Bara för en liten, liten stund. Slippa fundera över vad som komma skall, hur saker o ting ska reda sig och vad man ska göra när man blir vuxen. Jag är förvirrad!


Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Kommentarer
Postat av: Hanna T

Va roligt att du börjat blogga igen..

Nått att läsa!:)



Tänk värt, frågor som

"va ska du bli när du blir stor"

Det skulle va skönt att bara resa iväg ett tag.

Glömma allt... Bara va..



Hakunamatata... Inga bekymmer..



skickar över en STOR KRAM till dig <3



2011-10-20 @ 21:42:42
URL: http://missthure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0