Underbara vänner




I helgen som var bjöds det till bröllop i Julita kyrka. Ella o Puttes dag med stord D stod för dörren och alla vänner hade samlats för att närvara. Det höstruggigt, stormlika busvädret fick oss alla att hacka tänder och våra näsor att lysa röda, men vid första anblicken av det vackra brudparet tinade nog de flesta av kyrkans besökare. Jag är övertygad om att jag talar för alla när jag säger att det blev en otroligt lyckad och fantastisk dag och kväll. Fina tal och talare avlöste varandra, ett och annat jippo med pussar hit och dit och efter en trerätters middag avslutades kvällen med dans till fabulös musik. Musik som passar oss alldeles utmärkt. Vi höll låda ordentligt bör tilläggas och när jag till slut kröp i säng vid fyratiden på morgonen värkte mina fötter som aldrig förr. Men det var det helt klart värt.

Jag hade en fantastisk dag och kväll i mina underbara vänners sällskap. 


Kommentarer
Postat av: Hanna T

Oj, Va Fina ni va brudar!!

2010-09-30 @ 15:56:37
URL: http://lialvthe.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh va snygga ni är!!! :)

2010-09-30 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0