Höstpotpurri


Hösten knackar på och det är dags att lägga sommaren till minnet. I år har skiftningen från sommar till höst gått ovanligt fort. Jag hänger inte med och måst erkänna att jag hade hoppats på en aningens längre sommar. Många fasar för denna tid, tiden som förbereder oss inför det mörker och den kyla som komma skall. Men jag, jag älskar hösten och dess fina färger, dess klara och friska luft.
Jag välkomnar hösten med öppna armar!




Sommaravslut, varma färger, mössa, mörka kvällar, långpromenader, biobesök, picknick, löven skiftar färg, tjocka tröjor, tända ljus, myspys, skogspromenader, frisk luft, september, lingon, fingervantar, njutning av solens varma strålar under en filt, svampplockning, varm choklad, filmkvällar, strumpor, varma jackor, sträckläsning.


Kommentarer
Postat av: Hanna T

Hehe, sköning!!

Mörkt och kallt börjar de ju nu bli.

Men kan hålla med dig till en viss del..

för, Höstens färger är ju nått mycket vackert..

Bra program på tv:n. tändaljus och myspys..

Ah, hösten är rätt härlig ändå ;)

2010-09-05 @ 13:24:02
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0