Vadan denna trötthet?


Idag på jobbet yppade jag de absolut förbjudna orden: "jag är nästan aldrig sjuk och nu var det faktiskt länge sedan jag var riktigt krasslig" När jag insåg vad jag precis sagt hasplade jag ur mig ett "peppar, peppar" med förhoppning om att det nyss sagda inte resulterar i just sjukdom. Nog vore det typiskt alltid. Är detta förklaringen till den otäcka trötthet jag drabbats av idag? Tröttheten som fick mig att somna som en trasdocka i soffan efter jobbet och slumra bort större delen av eftermiddagen? 

Nog spekulerat, jag drar mig tillbaka och myser ner mig under en filt till Greysan. Imorgon vankas jobb igen vilket jag i skrivande stund inte är speciellt pepp på. Jag vet då en som lär somna ovaggad ikväll...


Över och ut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0