That's the way it should be...


Söndag morgon och jag känner mig för en gångs skull utvilad när jag häver mig ur sängen. Skönt! Kan bero på den "extra" timmen vi alla fått i och med omställningen till vintertid. Vid första titten ut genom fönstret inser jag att jag borde ha stannat kvar i sängen. Druckit kaffe i bingen o läst bort hela dagen. Har vi haft gråa dagar förut tar nog just denna priset, för idag är det verkligen grått och trist. Måste ärligt erkänna att det inte gör så mycket att vädergudarna är emot oss just idag. Söndagar är vilodagar och rådande väderlek inbjuder till mys, tända ljus och filmmaraton.

Många favoriter i musikens värld går på repeat på spotify just nu, delar därför med mig av en bit. Tummen upp för Bruno Mars.


When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are

And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are


Note! That's the way it should be
Tänkvärda rader inte sant?
Fråga! Varför spelar grannen "dunka-dunka-musik" klockan åtta på morgonen?



Kommentarer
Postat av: Lu

Underbara lata söndagar :)

2010-10-31 @ 17:30:50
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0