Hualigen



För någon timma sedan när larmet på mobilen så vackert ringde ville jag verkligen inte gå upp. Efter x antal snoozningar rullade jag till slut ur sängen, vilket just denna morgon var en pärs. Spanade ut genom fönstret och möttes av ett otäckt regn-rusk-bus-väder. Den träliga tiden av hösten tycks vara här och jag vill inget annat än krypa ner under det varma täcket igen, tända ljus och kika film och tv hela dagen lång.

Detta får jag dock spara till en annan dag. Jobbet kallar! Brr, hua, fy, jag fryser redan. Orden "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" känns i skrivande stund som ett slag vid örat för idag har vi faktiskt skitväder. Så det så! Fråga mig lite senare så svarar jag kanske annorlunda. Vaknat på fel sida? Jag? Jopp, med ett dåligt välkomnande väder som plus (minus)...

So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0