Mystofflornas listetta


Jag har införskaffat de skönaste mystofflorna i helgen. Nöjd? Jag? OM jag är...




Vintern knackar på dörren vilken dag som helst, vilket betyder att det är dags att börja förbereda sig för kyla, minusgrader, snö och kalla fötter. Vad kan då passa bättre än ett par superdupersköna sockor? De virkade vadhöga tofflorna är kanske inte de mest graciösa du kan hitta och får definitivt inte dina vader att minska i omkrets (så ni som är utseendefixerade kan skippa dessa) men jag är helt övertygad om att de gör nytta och värmer mina kalla tår i vintermörkret. På foten sitter söta små halkhjärtan (får mig att minnas gymnastiktiderna iförd sockerplast) som tillsammans med de svarta, tufsiga bollarna upptill verkligen är pricken över i:t på dessa underbaringar. 149 riksdaler i ursprungspris och 30%rabatt pga nyöppnad butik. Jag tackar o bockar för det.

Mer info om helgens bravader kommer, nu väntar soffhäng och mys resten av kvällen, i mina nyinförskaffade mystofflor såklart...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det låter mysigt du! Ska ta på mig mina efter min lilla kvällsdate... kramisen...

2010-11-07 @ 20:32:05
Postat av: Gunnar

Vilka små söta! :)

2010-11-07 @ 23:29:26
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0