Vårkänslor


Den elfte maj och vädret gör verkligen skäl för datumet. Solen skiner från en blå himmel och det ser riktigt skönt ut utanför fönstret. När vädret är på topp ska en annan iväg till jobbet. Typiskt! Varför var det regnrusktristträligtväder igår när jag var ledig o inte idag? Aja, det är bara att gilla läget. Jag knaprar vidare på min morot och accepterar att vädergudarna tydligen inte vill som jag vill.

Off I go, have a nice day folks!


Höjdpunkt nummer tolv

Choklad-, vanilj- eller jordgubbsmilkshake



Kommentarer
Postat av: HannaLu

Taskiga vädergudar är vad det är! Men men, vi håller alla tummar på att det fina vädret kommer nästa gång du är ledig tösen!

2010-05-11 @ 09:02:05
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Storgatan 21b

Uppdatering, please!!!

2010-05-16 @ 10:46:46
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdateriiiiing ¨girl ;)

2010-05-18 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0