Underligt


Konstigt det kan vara. Hur man peridovis har så mycket att skriva att det knappt ryms i vare sig huvud eller blogg. Andra perioder, som denna jag befinner mig i just nu, har jag absolut ingenting vettigt att printa. Hur mycket jag än letar och söker i den nordligaste delen av kroppen, med det menat huvudet, finner jag nada, zero. Inget intressant, vettigt, skrivvärdigt.

Hursom är jag ledig idag, har hela tre dagars ledighet på schema vilket känns väldigt konstigt. Så många dagar i sträck har jag inte varit ledig på evigheter. Dessvärre är den ofrivillig, skulle mer än gärna jobba mer just nu. Men man får vara nöjd med det lilla gissar jag. Risken/chansen finns att det blir oändligt med jobb i sommar istället.

Nu ska jag återgå till kaffet, sen blir det lite frulle och förhoppningsvis en hel del bravader under dagen.

Höjdpunkt nummer tretton

Varma handdukar



Kommentarer
Postat av: Lusen

Äntligen hjärtat! Varma handdukar låter toppen, vilka bra höjdpunkter du delar med dig av tycker jag! Pöss pöss



2010-05-19 @ 09:12:22
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Jag har två andra bra höjdpunkter! ;)

Sova i husvagn när det regnar!

Sova i båt och lyssna på kluckandet! :)

Fina grejer det där! ;)

Kramis

2010-05-19 @ 12:55:48
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: C

det kommer fler höjdpunkter töser.. :)

2010-05-19 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0