Storseger


Det har skrivits hej vilt, här och där om vår storseger igår. För en sådan seger kan man inte prata sönder eller tjata för mycket om. En av årets psykiskt mest viktiga match, derbymatchen mot Floda, resulterade i en vinst på 10-0. Lagkamraterna sken ikapp med solen och jag liksom publiken på dryga 100 pers likaså. Galant om jag får säga't själv. Tempot var kanske inte det högsta men en vinst är en vinst och tre poäng med 10 mål gjorda måste höjas. Hoppas innerligt att vi kan ta med oss det positiva till nästa helgs drabbning då motståndet lär vara aningen tuffare.

Blir motiverad som bara den när jag ser att det går så bra för tjejerna i laget. Snart, snart är jag där själv.. Om allt går som det ska vill säga. Har precis packat väskan för efter jobbet blir det ett träningspass.

Just idag är jag stark!

Höjdpunkt nummer tio (passar ju bra iom vinsten med tio bollar igår)

Att hitta tröjan man så gärna vill ha, på REA



Kommentarer
Postat av: Hanna T

Du är så duktig sååå..

Det såg ju bra ut de där =)



En visnt med 10-0 är aldrig fel. ;)



Ha de gott vännen!

hörs och ses,

kramar om <3

2010-05-03 @ 22:06:14
Postat av: Marie

Haha nu har jag hittat din blogg, så dä så!!! =)

Grattis till storvinsten!!! Blir säkert dubbelt så många mål när du kommer igång me spelet sen.. =)

Kramisar!!!

2010-05-04 @ 00:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0