Andas o räkna till tio...


...andas o räkna till tio. Upprepa en sisådär tre, fyra gånger så kanske lugnet behagar infinna sig.
Jag blir så frustrerad när min dator lever sitt egna liv istället för att leva det liv jag vill att den ska leva. Kort o gott. Min dator strejkar när helst den strejka vill och jag vägrar att acceptera det. Tekniska prylar, pyttsan!

Har egentligen inget vettigt att printa men det liksom kliar lite i fingrarna. Har jobbat de senaste dagarna, hunnit med en o annan kort promenad. Löptränat en del efter mitt upptrappningsschema, fått knät tejpat i en oerhört vacker, turkos färg och försökt njuta en aning av solen som faktiskt visat sig en hel del denna vecka. Idag är det fredag och jag har två arbetsdagar kvar denna vecka, sen får jag gå på ledighet i en heeel dag. Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda men det visar sig.

Nu ska jag kasta i mig lite ätbart sen bär det av på min blåa räserfräser. Det gröna räserfräsern får vila idag. Håll tummarna för att regnet utbelir.

Glömde att bjuda med mig av en ny höjdpunkt häromdagen så här kommer en ny.
Höjdpunkt nummer elva

Att fnissa

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hopp! Jo det var ett tag sen vi sågs.. Hur kändes det med tejpningen? Ha en bra helg du också, själv ska jag spendera hela helgen + måndag på jobbet :) Kramis i massor lilla du!

2010-05-07 @ 09:57:30
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0