Tvi för tråkiga besked


Vallas damer kan lägga till ytterligare en främre korsbands-operation i sitt alldeles egna knäprotokoll. Den fjärde inom loppet av två år för att vara exakt. Idag lider jag med ytterligare en vän som fått tråkiga besked efter en operation. Tänk så fort ens planer och framtid kan ändras. Tvi för tråkiga, negativa besked o tvi för dessa förbaskade knän.

Midsommar idag, dagen då ljuset vänder och vi går mot mörkare tider. Det låter hemskt och jag är villig att tuffsa till de människor som nämner det. På nyhetsmorgon har de hunnit med att nämna det flertalet gånger redan. Det känns åt fanders för varje år, jag har ju knappt hunnit njuta av ljuset innan det ska mörkas igen. Kanske beror det på att vi inte haft den där riktiga ihållande värmen än som gjort att man varit ute längre om kvällarna. Aja nog talat om det. Jobbar iaf på självaste Midsommarafton, halvdag som tur är vilket betyder att jag hinner fira in lite midsommar i eftermiddag.

Tjo o tjim på alla glada/ledsna/underbara/rara midsommarfirare

Höjdpunkt nummer nitton

Att ha någon som talar om för dig att du är underbar


Kommentarer
Postat av: Malin & Tromb

Du är tillbaka! Vi har saknat dina höjdpunkter!

Kram

2010-06-27 @ 08:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0