Ny favorit


Tänk vad roligt man kan ha med en kamera, lite sol och härliga människor...


Tokigheter under semestern. Snart är det dags igen!

Läste ett par rader musik  i en blogg häromdagen och fick därav tipset om en ny låt. En låt som jag fullkomligt älskar.  Den spelas på repeat här hemma, om och om och om igen. Jag tröttnar aldrig. Grymt skön musik, fin text, klockren helt enkelt. Helt klart en ny favorit som delar topplatsen med Oh Africa. Låten jag talar så gott om heter Many of Horror. Tack Lusen/Halu/Lu/HannaMontana/Tokfia!

Idag är det en sån där rolig dag då man ställer klockan på tiiidigt, tiiidigt för att gå upp och slava i tvättstugan. Inte sjutton sov jag tills dess att klockan ringde heller. Lilla jag vaknade okristligt tidigt imorse, innan solen gått upp typ. En bra start på dagen med andra ord. Men trots det är energin faktiskt på topp idag. Kan ju inte vara annat när solen strålar från en klarblå himmel. Idag ska jag se till att unna mig ett par soltimmar på balkongen. Fräknarna på näsan är på bortgång och måste bättras på.

Jag häver i mig morgonkaffet, frukost och ger mig snart iväg och tränar en timma eller två. Efter det vankas födelsedagsfika. Hård träning=tillåtet att unna sig gotter.

Höjdpunkt nummer sjutton

Att skratta utan någon som helst anledning




Kommentarer
Postat av: HannaLu

Låten är underbar!!! Skratta utan någon som helst anledning är vi experter på, å jag tycker om när du uppdaterar din blogg ofta! Det gör mig gott.. :)



Ha de toppen idag, å inte för många soltimmar hörru!

Kramelikram

2010-06-02 @ 08:58:06
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag får då också tack LU.. för den låten går om och om igen här hemma också ;)

2010-06-02 @ 16:39:07
Postat av: Anonym

Uppdatering please ;)

2010-06-12 @ 11:34:37
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0