En tisdagmorgon sisåhär


Inleder jag med en kopp kaffe. Det smattrar från kaffebryggaren i köket och doften av nybryggdt kaffe sprider sig i lyan. Mmm inget är som det där nybryggda morgonkaffet, vilket är ett måste för att få igång dagen numera. Beroende? Jag? Av morgonkaffe? Jajjamännsan, så är det!

Tidningen skvallrar om att väderleken för dagen kommer bli topp - såklart när en annan jobbar. (Bitter? Jag? Nääe! Bara lite småsur.) Stora chanser att temperaturen kryper uppåt och över 30 grader. Strålande sol från en klarblå himmel. SOMMAREN verkar äntligen ha kommit, för att stanna hoppas jag.

Kaffet i min vita kaffekopp (som jag alltid dricker morgonkaffet ur) börjar ta slut och nu får frukosten ta vid. Keso och youghurt passar utmärkt i denna värme.

Ikväll blir det ett försök till fotbollsträning har jag tänkt. Hoppas jag vågar/fixar/klarar mer än senast jag tränade fotboll. Det börjar nämligen bli dags att dra igång fotbollskarusellen ordentligt och på riktigt.

Höjdpunkt nummer tjugo

Att vakna upp och inse att du får sova länge


 


Kommentarer
Postat av: HannaLu

Ha en bra arbetsdag och lycka till på träningen, håller tummarna för att det ska gå bra :)

Kram på dej

2010-06-29 @ 09:22:08
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Hanna T

Gillar skarpt din höjdpunkt. underbart att vakna upp och inse att man faktiskt får sova längre.. Det är de bästa med att ha semester. Dock känns de lite dumt att sova så länge en sån underbar dag som denna!!



Hoppas du får en bra jobb dag. ses på träningen sen.

kramar om <3

2010-06-29 @ 13:34:16
Postat av: Gunnar

Jathäijerjaaa! Det gick bra idag tyckte jag!? :)

Jobba lugnt imorgon också, så ses vi på kvällskvisten! :)

Kramis

2010-06-29 @ 23:41:31
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0