Brist på skriverier


Ibland är det svårt att finna motivation till att skriva. Om det så bara är skriverier om nonsens och mindre viktiga ting. Jag har varit inne i en sådan period ganska länge nu. Har egentligen mycket tankar och funderingar jag skulle behöva få på print men det låser sig någonstans på vägen från huvudet ner till armarna. Tankarna fastnar ungefär i armvecket för ut i fingrarna finns minsann ingen skrivarglädje.

Den senaste tiden har varit späckad med jobb, jobb och en hel del kuligheter. Var iväg till underbara Götet några dagar med bröderna, deras töser och mammsen. Vilken underbar vistelse det hela blev! Mysigt (aningens trångt dock) boende med en underbar frukostbuffe och härliga shoppingpromenader i Göteborg city. Självklart besökte vi också Liseberg ett par vändor och lilla jag vågade mig upp i Balder av alla åkattraktioner. Där måste jag erkänna att jag är bra stolt över mig själv. Jag trotsade mitt egna kloka jag och se på faen vad skoj det hela blev.

Idag skiner solen igen och det tycks bli lika varmt och skönt som igår. Vilket betyder att jag stormtrivs! En ledig dag på stranden får vänta till i helgen eller nästa vecka för denna vecka har bestått/består mestadels av jobb.

På återskrivande

Höjdpunkt nummer arton

Att springa genom en vattenspridare

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0