Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen


Inleder dagen med en kopp kaffe (som alltid, fungerar inte annars) och tro't eller ej en smörgås(!) Jag som nästintill aldrig äter smörgås unnade mig ett paket häromdagen och det är faktiskt ganska gott. Samtidigt som frukosten intas jiddrar jag med fröken Lu på fejjan. Kvällens konsert i Linköping diskuteras, helgens grillbravader likaså. Önskan om en ledig dag just idag är stor för kroppen skriker av trötthet. Men blotta tanken på kvällen med töserna och vetskapen om en ledig helg får mig att orka lite till.

Jag minns vad jag minns och jag har glömt vad jag har glömt - Lars Winnerbäck
Helt enkelt fenomenal!

Höjdpunkt nummer tjugotre

Midnatts-telefonsamtal som varar i flera timmar



Kommentarer
Postat av: Marie

Ha så skojigt på Winnerbäck =) Hoppas det är bra!!! Kramisar!

2010-07-08 @ 09:46:05
Postat av: HannaLu

you are the best! ses ikväll :)

2010-07-08 @ 09:55:21
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0