Morgonvärme likt utlandsvärme


"Jag ger igen på måndag, på måndag är en annan dag.."

... Förhoppningsvis en minst lika fin och varm sådan som idag. Då jag har turen att jobba i helgen får jag ta igen alla soltimmar jag går miste om på måndag. Har stulit delar av inledningen från en låt jag fastnat ordentligt för. Har aldrig riktigt gillat Caroline af Ugglas förut. Men i somras, när jag puttrade runt i nattpatrullen om nätterna, introducerades jag för hennes nya skiva och sedan dess är jag fast. Långt ifrån alla låtar är bra men de jag gillar, gillar jag skarpt! "Lilla fluga" har diskuterats här förut om jag inte missminner mig, och den är helt klart värd att nämnas igen. Störtskön låt helt enkelt!

Frukosten väntar, jobbet likaså.
I eftermiddag är det brännboll och lite grillning med laget som står på schemat.

Höjdpunkt nummer tjugotvå

Stranden

 


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Vi får jaga soltimmar tillsammans på måndag! ;)

2010-07-03 @ 09:48:33
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Hanna T

Hahaha.. va första tanken när man läser att du lyssnar på Caroline af Ugglas och ännu mer hahahahaha.. när man läser att låten heter "lilla fluga" Nyfiken som man är va jag ju tvungen att sätta på denna omtalade låt.. Men du, den va ju faktiskt rätt skön!! sånna FÖRDOMAR man har :p



Hoppas du får riktigt fint väder sen på din lediga dag och hoppas de går bra för dig på jobbet.. Ha de bra bruden. kramar <3

2010-07-04 @ 01:36:50
Postat av: Gunnar

Hahahaha! HannaPanna! :) Ugglas är bättre än man tror! :) "Lilla fluga nu måste du förstå, jag ska rycka dina vingar, båda två" ;)

2010-07-04 @ 21:39:00
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0