Frustrationernas mästare igår o idag, imorrn?


Jag är inte den som vanligtvis gnäller eller tjurar men idag tänker jag göra just det, gnälla och tjura. För jag fullkomligt hatar omotivation. Jag hatar att känna att ingenting är skoj eller givande. Jag hatar när det inte spelar någon roll vad man tar sig för, för allt känns bara pannkaka. Inte ens fotbollen som jag så länge sett fram emot är rolig. Den är rent utav skittråkig och ger mig nada just nu. Jag har därför egentligen inget på fotbollsplanen att göra. För är det inte roligt att lira, kan man fanimej gå av och lägga skorna på hyllan ett par dagar. Känner man som jag gör nu, presterar man absolut ingenting.

Cup på lördag och jag min dumma nöt har tackat ja. Hur smart, briljant, clever och klokt var det i detta läge? Fröken bright, fröken C, det är jag det. Kanske bättre imorrn eller övermorrn eller dagen efter övermorrn... Nästa vecka?

Slut på tjurerier och gnällerier för idag. Jag kryper ner under täcket och grubblar tills dess mina grå-blå-gröna(i skrivande stund även svarta) ger upp för idag.

Choup! 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Det är såå frustrerande, men du ska se att det kommer kännas bättre!

Förhoppningsvis känns det bättre redan på torsdag! Annars får vi se till att det känns roligt för lördag! :)

Kramis

2010-07-27 @ 21:48:39
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Lu

Asch, piss o skit och pannkaka gå och lägg dig hjärtat! Vi satsar på en goodie dag imorrn..! Och om det inte blir det imorgon, satsar vi på övermorgon.... Lördag äre fest, hurra! :) pöss pöss

2010-07-27 @ 21:54:17
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0