5,5 timme kvar till ledighet


Idag, denna ovanligt tunga och trötta morgon, räknar jag timmarna till ledighet. En ledighet som kommer vara i två hela dagar. Två dagars lyx med sovmorgon, långa frukostar, kaffe på sängen, sol och bad i massor (förhoppningsvis stämmer inte prognosen om åska imorrn) och grillkväll med flickorna. Jag ska njuuuta!

Gårdagkvällens konsert i Linköping var fabulös-fenomenal-fantastisk-underbar-mysig. Med andra ord är jag mer än nöjd. När sen sällskapet är så bra som det var igår kan det inte bli annat än toppen. Hugger i sten, Du hade tid, Söndermarken, Om du lämnade mig nu och självklart även Kom Änglar tillhör favoriterna som spelades. Publikens jubel när just Kom Änglar spelades går inte riktigt att beskriva i ord, det måste upplevas. Jag skulle utan tvekan betala 400 spänn igen för ytterligare ett konsertbesök. Kanske blir det en sväng till Örebro i augusti?

Nepp, frulle på det här och sen off I go. Nu får solen jobba för en strålande, solig helg. Jag är ju för sjutton ledig och behöver lite färg på min kroppshydda!

Höjdpunkt nummer tjugofyra

Att finna pengar i en gammal jacka

 


Kommentarer
Postat av: Hanna T

Gött!!!

Njut av din ledighet!!

Hoppas du får en riktigt bra helg!

kramar

2010-07-09 @ 11:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0