Våfflor igen?


Har efter att ha checkat ut från das work varit o handlat som alla andra dårar här i stan. Hur dum får man vara att man beger sig till mataffären för att handla en fredag? Efter klockan tre dessutom. Vad har vi för datum idag egentligen? Löningshelg? Bidragshelg? Pensionshelg? Nej, inte mig veteligen. Kan bli galen när det är sådär mycket folk i affären, så mycket folk att man knappt tar sig fram. Det enda som funkar är att lägga sikte på det man vill åt för att sen göra slag i saken på en gång, annars kan tillfället gå en förbi. Är man sen inte snabb i vändningarna och bra på att parera kan det hela resultera i en rejält matkrock. Tack o lov gick turen genom kassan överkomligt fort och kalaset blev inte så dyrt som jag först räknat med.  

Är otäckt sugen på våfflor idag igen. Känns inte som det var så värst länge sedan det gräddades hej vilt här i lyan. Får man grädda våfflor till middag en fredagkväll?

Nu hoppar jag i min gröna fara/padda/pärla och far ut på landet för att hämta lillebror, som den underbara storasyster jag är.

Until I write again, take care!

 


Kommentarer
Postat av: Lu

Paddan is lovely just like you! :) Självklart får man äta våfflor till middag en fredag, absolutely.;)

2010-04-09 @ 22:25:19
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0