En naturlig höjdpunkt


Tisdag, tisdag hela långa dagen och ledighet vilket känns behövligt efter gårdagens oxpass. Har träningen avklarad (var iväg imorse o svettades) vilket känns helt fantastiskt skönt just nu. Det betyder att jag, bortsett från ett möte på em, har hela dagen på mig att göra precis vad jag vill. Inga direkta måsten, bara njuta av ledighet och ta timmarna, minuterna, sekunderna som de kommer. En film eller två, x antal timmar på facebook och msn eller läsning och pill i naveln. Jag trivs, jag njuter, jag mår finfint.

Seriepremiären närmar sig och tjejerna har två träningar kvar tills dess. Jag hoppas så att gräsmattorna är redo för fotbollslir. För en premiär ska spelas på gräs, inte konstgräs. Känslan blir liksom inte densamma då. Så RA (solguden alltså) släng iväg lite, eller mycket vid närmare eftertanke, sol på oss.

Tänk att vatten kan vara så gott. Det är banne mig livets dryck. Bara en liten parentes!

Varteftersom dagarna går och vi bläddrar framåt i almanackan närmar sig också min och Lu:s trip till storstan. Vi kastar oss på tåget (det är vi duktiga på) lördag morgon för att spendera hela långa dagen i storstadsstressen. Tror dock inte att att just stressen tar speciellt på oss lugna bondtöser. Gissar att vi sätter oss ner med varsin kopp kaffe eller öl (!) och kikar på folket som hetsar hit och dit. Njuter av att vi inte behöver skynda överallt. Ska bli skönt med lite miljöombyte, det behövs.

Höjdpunkt nummer tre

Att bli förälskad



Kommentarer
Postat av: Hanna T

Hehe, det är roligt att läsa om dina höjdpunkter.

Ser med spänning fram emot nästa ;)



Är övertygad om att du kommer få en underbar helg!



Jag hoppas också att gräsmattrona är redo för seriestart matchen och att solguden är riktigt snäll så man samtidigt få njuta av underbart väder ;)



Ta hand om dig vännen!

Hörs och ses, kramar om <3<3<3

2010-04-20 @ 14:56:47
Postat av: Lulu

Det ska vi absolut göra! + lite till ;)

2010-04-20 @ 17:45:19
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0