Damdidadaam

 


Återigen tänker jag printa ett par rader om det nu så omtalade, 
underbara vädret. Det var då ett jävla tjat tänker du säkert. Du som just idag valt att lägga ögonen på just min blogg. Mjo, kan så vara. Men ett ack så nödvänigt "jävla tjat". Så efterlängtad som värmen är i år har den nog aldrig varit.

Solen lyser stark och får oss vår- och sommartörstande människor på ett fantastiskt humör. Äntligen, änliten går vi mot ljusare tider på riktigt. Påsken med alla dess färgglada fjädrar o söta påskkärringar är förbi. Dygnets timmar blir allt ljusare, graderna kryper uppåt och snön smälter så sakteligen bort. Det knoppas i rabatterna, tussilago trängs med snödroppar och krokus. Gräsmattorna kämpar med att göra sig redo för fotbollssäsongens seriestart.

Efter promenad, cykeltur och x antal timmar i solen på balkongen drar jag mig tillbaka. Kryper upp i soffan under en filt med en välförtjänt fruktsallad och kikar på en film. Söndagkvällar är till för mys...

Forever can never be long enough for me


Kommentarer
Postat av: Liiv

härlig header med blommor :)

2010-04-04 @ 20:16:02
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Hanna T

Ja, vist är de härligt att värmen och våren nu äntligen är här! och de går absolut inte att skriva för mycke om! Helt underbart! =)

2010-04-05 @ 01:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0