Lite sisådär kanschä..

Nu, mina vänner och bekanta som sagt åt mig att ta mig i kragen. NU har jag ordnat tid hos en läkare för att diskutera den där länken mellan underben och lårben, knät alltså. Det bär mig emot för jag vet hur svårt det är att kunna gå vidare och få en magnetröntgen. Dessutom var det inte alldeles lätt att få en snabb tid överhuvudtaget, hade det inte varit för att jag var lite envis och vresig (absolut inte otrevlig)  hade jag fått vänta till i början på april. Det har ju en annan fotbollsgalning varken tid eller tålamod till.

Blir förhoppningsvis lite plugga av idag (svårt att veta vad nästa steg är bara), möte med fotbollssektionen ikväll och eventuellt en sväng till Vallen för att se KVBS segra.

Tajm att kila, det ljusnar utanför fönstret. Hoppas på lite sol idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0