En tisdag sisåhär


Solen strålar även idag. Sommaren är här på riktigt och så fort jag får tillfälle beger jag mig till stranden för att steka och bada. Jag trivs, jag rent utav stormtrivs i hettan!

Eftersom det är så underbart att skratta, speciellt när man skrattar tills luften helt går ur en, så tyckte jag det var dags för denna gamla goding igen. Jag är fullt medveten om att jag publicerat "hundens dagbok" tidigare. Men ett gott skratt...  Underbart, lovely!

http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php?type=audio&id=3529

Är i valet och kvalet om jag ska hoja till sjön på min blåa fara. Desto värre (?) är att jag trots stundande väderlek, trivs riktigt bra i min sköna soffa idag. Kan hända att det blir en dag i skuggan med boken jag precis börjat läsa. Har jag väl börjat läsa kommer jag få svårt att lägga den ifrån mig, så bra är den!

Träning ikväll, dessvärre inget bollrullande för egen del. Om orken infinner sig kanske det blir ett varv i spåret istället. Efter det nattjobb..

Sol och bad - skugga och bok?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha...Emma o jag pratade om den igår o satt o fnissade =)

2009-06-30 @ 16:36:19
Postat av: Anonym

Det blev sol, bad och lite bok...! =) Hoppas det går bra för dig att jobba! =) Jag ska hålla tummarna för dig när jag sover! =)

2009-06-30 @ 22:36:49
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Frida

Det blev sol, bad och lite bok...! =) Hoppas det går bra för dig att jobba! =) Jag ska hålla tummarna för dig när jag sover! =)

2009-06-30 @ 22:37:10
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0