Marmelad med smörgås

Varför börja en tisdag med nyttofrukost när man kan "frukosta" på smörgåsar med decimeterhögt lager av marmelad? Känner inte för att vara duktig just idag så precis så såg min frulle ut denna morgon. Satan i gatan o skoja min doja vad gott det var. Skäms inte det minsta! Om sen kroppen sparkar bakut, vänder helt om och totalvägrar pga sockerkicken återstår att se. Jag tar smällen när den ger sig till känna...

Oo har funderat en hel del på det där med tattoos. Skulle mer än gärna korrigera och rätta till min lilla "flugskit" (som brorsan så vackert kallar den) till tatuering. Är redigt trött på den och när jag nu gått och funderat i år och dar (nu lät jag gammal som gatan) på att förändra den vill jag göra det nu, NU! Rätt tid på året dessutom för att rita och greja.

Bäst jag pallrar mig iväg, morgonprommis.. eller ja ser nu att det snarare blir förmiddagsprommis.

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Lu

Jag vill också tattooa mig :) vill vill vill vill!

2009-02-20 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0