Kaffe på sängen



Jomenvisst, kaffe på sängen är alla tiders. Läget kunde kanske vara något bättre, önskvärt hade varit att någon finfin varelse i form av det mosatta könet hade kirrat det hela. Men eftersom denna någon, vem du nu är?, inte befinner sig här fick jag vackert rulla ur sängen (var nog vid närmare eftertanke ingen graciös syn) och fixa't själv. Jolåsåattee... så är det med det!

Hade svårt att stänga mina små grå/blå/gröna igår kväll. Men jag tycks dock inte vara ensam om den saken.. ryktet säger att flera (nämner inga namn) haft svårigheter med sömnen inatt. Sömnbristen till trots känner jag mig förvånansvärt pigg. Måste ha varit kaffet på sängen som gjort susen. Nu ska jag lyxa till det med lite frukost, dock inte på sängen för det kan bli en slarvig historia, sen blir det en långprommis i solen. Det är ju så fabulöst, fantastiskt, underbart, fint väder idag!

Hurra hurra för pappa o Ted ida!

Kommentarer
Postat av: Lu

Ja du vännen min, det måste verkligen ha varit nått med kattne luften.. Det var banne mig helt omöjligt att somna!! Låter trevligt med långprommis hörru, gå lite för moi too :) Puss

2009-02-21 @ 10:44:09
Postat av: Frida

Wohu! Nu har du mixtrat om lite här ser jag... himla snyggt tycker jag att det blev! =D

2009-02-22 @ 20:26:08
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0