En fredag i slutet på måna'n


Så har man hamnat här igen, troligtvis pga att man i skrivande stund har brist på annat att göra. Eller brist på något att göra kanske jag inte ska skriva, snarare brist på lust att göra något vettigt. Det är stundtals, eller rätt ofta,  väldigt lätt att slå ner rumpan i soffan och slänga bort en stund med datorn.

Förkylning har åter knackat på dörren och tycks inte vilja ge med sig. Jag hade precis fått upp ett bra träningstempo och bra träningsrutiner när den slår till som en blixt ifrån klar himmel, kapar mig vid fotknölarna och tvingar mig till vila i vad som känns som en hel evighet. Läste häromdagen att det nya rönet när det kommer till förkylningar är att man ska knapra D-vitamin!? Håller mig till den gamla goda metoden och bäljar i min vitaminbrus, mivitotal och vitamintabletter istället. O vatten såklart!

De tre så viktiga V:na;
Vatten
Vitaminer
Vila

Frågan är om det sista verkligen är genomförbart. Vila? Uschamej...
Nu ska jag ut o hurta en sväng..

Kommentarer
Postat av: Lu

Bliiii frisker!!! Kramen!

2009-02-28 @ 12:45:14
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0