Det finns att göra!


För ca en kvart sedan entrade jag min kära lägenhet efter ett mogonpass på gymmet. Det är så skönt att börja dagen med lite rörelse, träna kroppen ordentligt och svettas ur en massa slagg. Idag gick det ganska bra att springa, gick från att jogga till att löpa ur rejält och det gick skapligt trots att jag glömde stabilisera. Är nog ett gott tecken i all min nuvarande skadefrustration även om bollirandet känns oändligt långt bort i dagsläget. Risken finns att skorna måste ställas på hyllan och det vore rent ut sagt tusanjävligt. Men det sista som överger en är ju hoppet  så jag hoppas, hoppas att det ljusnar. Fram tills dess är det träning, träning och åter träning som gäller. En sak är säker och det är den att det spritter ordentligt i fötter och ben när jag ser en fotboll. Vill igång nu och det NU, helst för ca en månad sedan men förnuftet sätter in och påminner om hur j*kla ont det gör att slå upp skiten. Skulle behöva en rejäl skopa med positivitet och tålamod i skrivande stund...

Frukosttajm nu! Sen är det dags att sätta sig med näsorna i böckerna, tenta i veckan.
På återskrivande...

Kommentarer
Postat av: Frida

Du ska se att bollen kommer, även fast det känns motigt ibland... Det är bra att hoppet finns, det gör att du har något att sträva mot! Tycker det låter bra att du kunde springa ut idag! Det tyder på att det går åt rätt håll!



Lycka till med tentaplugget också! =)

Ska också sätta mig med det nu, innan det blir dags för lite käk!

Kram

2009-02-23 @ 16:37:01
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Lu

Jag hoppas hoppas hoppas hoppas med dig tösen min!!!

2009-02-23 @ 21:51:54
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tjing, du får at med dig min kusin till byn nån kväll för en macka & lite te. Och massa strunt prat förstås ;) Allt är fin med moi. Hoppas på samma lika med dig.! Kramen

2009-02-26 @ 18:59:46
URL: http://ziggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0