Onsdag 1 april


Alla skojjares dag med stort D är här; första april. Jag har själv aldrig varit speciellt mycket för att dra skämt just denna dag. Jag har fått min beskärda del av dåliga skämt och har inga som helst planer på att utsätta folk i min närhet för dåliga skämt. I all fall inte just idag. Pappas klassiska "O titta, det står en älg på gärdet.." Va? Vaart? "April, apriiil" fick vi barn utstå år efter år. Haha, kan inte låta bli att dra aningens på smilbanden för kära pappa tyckte minsann det var lika roligt varje gång. Han roades själv och det ska lyftas fram.

Läste i Kurren idag att Nasa-astronauter fortsättningsvis kommer kunna utbildas vid Åsa Folkhögskola i Sköldinge eftersom de planerar att bygga ett rymdlabb. Joo heeej! Ska man gå på det? Apriiil apriiil gott folk!

Skrattar och fnissar tillsammans med fjärilarna som i magen för ett väldans liv just denna dag.
Frukosttajm och sen iväg och göra det som ska göras. Gaaah.. i skrivande stund önskar jag det vore sen eftermiddag eller kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0