Let the sun shine!


Jag ska be att få berätta att jag dagen idag, lördag den 25 april, vaknade på helt rätt sida. Underbart, fabulöst, fantastiskt, utmärkt! Utvilad, glad och laddad för dagens bravader. Tanken var att större delen av de ljusa timmarna skulle spenderas i solen, så blev icke fallet för även idag har tidsoptimisten i mig tagit överhanden, likt de flesta andra dagar.
Lite shopping på förmiddagen, åhåånej ingen rolig shopping här inte utan införskaffning av mat. Prommis, glass och tjatter med coachen på "Gröna" och vidare lite snicksnack på en av stans absolut glassigaste balkonger/terasser. Härligt v'änner!

Bäst jag rappar på lite grann, ska nämligen iväg och grilla lite med flickorna här på norr - mysigt! Samling vid pumpen om två min.. gaaah
Sooo Off I Go..

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0