Ge mig styrka!


Sitter och insuper lite luft efter en joggingtur. Det gick inge vidare idag, tungt och omotiverat. Benen kändes som betongklumpar, nästintill omöjliga att rubba. Dessutom fullkomligt avskyr både jag och mitt onda knä att springa på asfalt. Hårt, aj, tungt, usch, träligt, uuääh. Hursom tog jag mig runt så nu när andan är åter har jag parkerat rumpan i soffan; lite småseg men nöjd åt att jag faktiskt trotsade min omotivation och pallrade mig ut.

Duschen väntar - oo ljuvliga dusch, sen blir det lite käka och fortsättning på Australia (filmen alltså). En viss person lyckades inte hålla sina grå/blå/gröna öppna igår vilket resulterade i en vääldigt kort filmkväll. Kan inte ha varit mycket till sällskap, ber så hemskt mycket om ursäkt för det *kihahaa*

Imorrn ska barret äntligen fixas till, ser förskräcklig ut nu. Apskragge nr ett eller sju svåra år och en verkstad om jag själv får beskriva't. Aja, ordning på torpet ska det iaf bli.

Jag undrar när fröken Malin tänker skaffa sig en blogg så en annan kan läsa om hennes bravader!? 

Nehepp duschen nästa var det ju,
över och out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0