Drömmer igen


Så är det, jag drömmer igen. Denna gång drömmer jag mig bort, långt, långt bort. Till sol, värme, bad och en och annan öl. Kikade nyligen på lite utlandsbilder och kan inte annat än önska mig från Svedala en stund. Våren är iof på ingång men det känns som om vi återigen skulle kunna drabbas av ett bakslag i form av  snö och stormbyar.

Idag står en tur till Etunastad på schemat. Det är dags för den efterlängtade Magnetröntgen. Hoppas för allt i världen att läget inte är alltför allvarligt, att det hela är lättåtgärdat å jag snarast kan snöra på mig fotbollsdojjorna. Håll tummar och tår!

Solen tycks vilja titta fram även idag, härligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0