Tatueringstankar


Har hamnat här efter många om och men och tankeslängar hit och dit. Jag har mången gång rynkat lite på näsan och funderat på varför jag egentligen har denna blogg? Finns där något intressant i det jag skriver överhuvudtaget?

De vanliga bloggvarianterna med "gick upp imorse vid 7:23 piiip, tvättade håret, fönade håret, 'moussade' håret, borstade håret, tupperade håret, sprayade håret.." (Bl bla bla, jag antar att budskapet når fram?) .. intresserar mig inte det minsta. Är detta något folk i allmänhet kanske vill läsa om? Personligen föredrar jag att läsa om tankar och funderingar hit och dit. Jag vilar hellre ögonen på en blogg där 'författaren' praktiskt taget slänger käft med sig själv och 'underhåller' eller driver med sig själv o sina meningar, än att läsa om dessa till punkt och pricka beskrivna dagar som en del tycks vilja dela med sig. Huuur ingående behöver man egentligen vara när man beskriver sina dagar? Timmar, minutrar, sekundrar? Jag försöker rannnsaka mig själv lite här...

Hursom, printar man sådana inlägg för att man verkligen vill nå ut och verkligen vill berätta för sina läsare (hur många eller få de än må vara) med hur mycket tandkräm man haft på tandborsten eller hur många baconskivor man ätit till lunch eller för all del vilket gräl man haft med ditten o datten. Eller är det rentutav så att dessa bloggare/bloggerskor är så ingående i sina inlägg för att de annars inte har något alls att skriva? Hmm.. jag kliar mig på hakan, funderar och inser att jag inte är speciellt mycket bättre själv, egentligen...

På en skala mellan 1 till 10 är skriva-blogg-och-berätta-om-min-vardag-motivation på 0 och på en skala mellan 1-10 innehar mitt liv för tillfället en intressesiffra på en sisådär 1, 2. Inte en speciellt spännande tjej som printar här inte. Jag har i skrivande stund kommit fram till att jag ordbajsar mig igenom praktiskt taget alla mina inlägg. 

Kul blogg, kul tjej, kul liv!


Nåväl, som rubriken förtäljer, går jag i tatueringstankar, dagligen. Tatueringar är så jäkla fint, speciellt om dess budskap och placering har en historia. Jag tror mig äntligen, ääntliigen veta vad dessa skinprints ska bli och har två-tre ställen jag skulle vilja utsmycka. Nu gäller det bara att ta sig i kragen och se till att det blir gjort.


Populära rader kommer åter...

Höjdpunkt nummer ett

Vaniljglass en varm sommardag



Kommentarer
Postat av: Hanna T

hahaha, sköning. Älska ordbajs ;)



Vill också gadda mig. riktigt snyggt..

ska hitta nå bra bara..

vet vart jag vill ha men inte vad? ska bli minst 3 till :) det blir nice ;) STOR KRAM Till dig <3

2011-11-17 @ 21:57:22
URL: http://missthure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0