Ge mig sommar!




Goosh vad jag längtar till sol, värme, bara ben, bad, långa dagar på stranden, jordgubbar, glass i mängder och ljumma kvällar med grillat.

Utanför fönstret är det grått, tråk, mörkt och trist men just idag gör det mig inte ett dugg då hela långa dagen kommer spenderas på jobbet. Tyckte kurrens väderkarta visade dåligt väder även imorrn. Bra vädertajming för en gångs skull, tack för det! Håller tummarna för lite soltimmar till helgen då jag får ett par dagars ledighet.

Bäst jag sätter lite rotation här och packar det sista.
Lite frulle sen off I go

/C


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, torsdag är viktig! Vi bara måste ha tre poäng!

Det är svårt, men jag försöker verkligen försöka... Det har varit enklare om man säger så... Men jag kämpar!

Hoppas det går bra på jobbet!

Kramar

2009-05-05 @ 14:54:24
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0