Dagens citat


Det krävs mod att göra det som känns rätt

Tänkvärt inte sant? Hur ofta sker det inte att människor väljer den lättaste och smidigaste vägen pga bristande mod? Allt för ofta skulle jag dessvärre tro. Det är väl ändå inte att vara ärlig och rättvis mot sig själv? Inte direkt, det krävs mer mod åt folket!

Vaknade gruvligt tidigt imorse. Kan inte för mitt liv begripa varför mina små öppnas så tidigt som i ottan när jag ändå var vaken bra sent igår, jag är ju ledig idag! Kanske är en liten förladdning inför kommande arbetsvecka, upp tidigt så man kommer i fas?

Har varit vaken ett tag nu och hursom sitter jag iaf med kaffekoppen tryggt i knät. Inget är som det efterlängtade morgonkaffet: en bra start på dagen som förhoppningsvis kommer bli ännu bättre och bättre. Framåt eftermiddagen ska lille Adam namngivas hos kusinen och hennes kille. Vi blir visst uppåt 50 pers!

Nu borde jag pallra mig iväg på en morgonprommis, det ser såå skönt ut ute. Frisk luft och lite sol är välbehövligt just nu. Rensa lite tankar och funderingar.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0